IMG_3217

28 februari 2013 - Gambissara, Gambia

IMG_3217

Deze foto werd gemaakt op 28 februari 2013 in Gambissara, Gambia met een Canon Digital Ixus 70.

1. Jos en Monique:
    3 maart 2013
    Indrukwekkend om jullie ervaringen te lezen. Wat een verschil met onze mogelijkheden hier. Veel succes verder!
  2. Ann Stevens:
    3 maart 2013
    Dag Manon, Wat fijn om te zien dat je het "letterlijk en figuurlijk" zo ver brengt. Ik ben echt trots op je! Deze week ga ik tijdens de les verzorging enkele foto's van jullie blog tonen aan de huidige leerlingen van 7 Tbz. Manon ik wens jou en de andere stagiaires een onvergetelijke stage daar in het verre Gambia. Met veel belangstelling volg ik jullie blog. Groetjes Ann Stevens Alicebourg
  3. Manon:
    3 maart 2013
    heey mevrouw Stevens en pap en monique
    Ik ben ook super trots op mezelf, had dit ook ni verwacht. Alles verloopt hier super goed!! we zijn vandaag het verre binnenland ingetrokken, en ik heb mijn ogen opengetrokken! kwa gezondheidszorg trekt op niet veel. Op de opendeurdag van Alicebourg ga ik dit jaar normaal langs komen, als het niet met de examens valt. Nog 1 stage en 2 examens en ik ben verpleegster :D:D:D:D... Ik kan niet wachten om aan het echte werk te beginnen:)

Pap en mon mis jullie :D XXX
  4. Ann Stevens:
    4 maart 2013
    Dag Manon, De OPENDEURDAG van Atheneum Alicebourg Lanaken gaat dit jaar door op zondag 28 April 2013. Je bent van harte welkom. Het zou ook fijn zijn wanneer je na je stage in Gambia wat komt vertellen in de les verzorging over je ervaringen daar. Laat wel best vooraf iets weten zodat ik het kan inpassen in de lessen. Jij kan altijd zo boeiend vertellen. De leerlingen zullen aan je lippen hangen :-)